سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به برادرت اعتماد مطلق نداشته باش ؛ زیرا به زمین خوردن بر اثر اعتماد [به همه گفته ها و کرده های دوست] قابل جبران نیست . [امام صادق علیه السلام]

باران

 
 
مقاله طنز - صابر مرسلی(سه شنبه 86 اردیبهشت 4 ساعت 12:43 عصر )

اندربیانات دید ن کنکور

چند وقت پیش یکی ازآشتایان می گفت که خواب کنکوردیده است.با خودم فکر کردم،چرادر تعابیرخواب ما اندربیانات دیدن کنکور،نیست؟!دست به کار شدم و نوشتم:

اندربیانات دیدن کنکور،تست زدن ، سؤال تستی

جلسه ی کنکور، کلاس کنکور روش تستی و…

ابن سیرین از یکی از دوستانش که دروزارت است و ایشان هم ازرئیس سازمان سنجش کشور نقل می کند که فرموده اند:

« اگردرخواب ببیند که به کنکوررود خط یابد واگر ببیند ازجلسه بازمی گردد ظفربابد؛ اگر ببیند که به کلاس کنکوررود سفری اجباری برایش پیش می آید که نیک است ولی پرهزینه خواهد بود!

اگرببیند که جوابیه ( کارنامه ) را دردست راستش گرفته قبول شود واگرببیند که جوابیه را د ر دست چپش گرفته قبول نشود. اگر ببیند که جوابیه ی سفید را به دستش دادند به او خبرقبولی می دهند.

اگرببیند که جوابیه اش سفید بود تهران قبول شود و اگرخاکستری بود شیراز ، مشهد ، اصفهان یا تبریز قبول شود و اگر ببیند که رنگ دیگری بود درشهری دیگر قبول شود مگراین که ببیند جوابیه اش سیاه است که درآن صورت زابل قبول شود! »

واگرببیند که روش تستی استفاده می نمایدبه کسی کلک می زند یا کسی به اوکلک می زند.

و اگرببیند که درقبال دریافت چوابیه ی سفید کیسه ی زرداد،دانشگاه آزاد قبول شود!و بالاخره اگرببیند که سؤال چهار گزینه ای حل می کند خدا به او چهار فرزند دهد که یکی از آنها ازسه تای دیگر بهتر باشد!!!»







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2205  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «